Tweede paasdag (maandag 1 april) zijn we gesloten. Vrolijk Pasen!

Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Showroom bezoeken

    Wil je ons assortiment in het echt bekijken? Twijfel dan niet om onze showroom te bezoeken. Wij zijn 6 dagen in de week geopend en onze medewerkers helpen je graag met het maken van de juiste keuze.

    Bezoek showroom:
    Raamdecoratie33
    Broeklaan 22
    5931 KR Venlo

    Openingstijden

    Maandag09:00-17:00(op afspraak)
    Dinsdag09:00-17:00(op afspraak)
    Woensdag09:00-17:00(op afspraak)
    Donderdag09:00-17:00 
    Vrijdag09:00-17:00 
    Zaterdag09:00-15:00 
    ZondagGesloten   

    Telefonisch vanaf 10:00 uur bereikbaar.


    Je kunt onze klantenservice op verschillende manieren contacteren. Telefonisch kun je ons bereiken op 088 - 0555 333, ook kun je ervoor kiezen om onderstaand het contactformulier in te vullen of je kunt zelf een mailtje sturen naar [email protected]. Wij zijn 6 dagen telefonisch te bereiken. Maandag t/m vrijdag van 10:00 t/m 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 t/m 15:00 uur.

    Veelgestelde vragen

    Meest gestelde vragen

    1.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Verzending van raamdecoratie is mogelijk binnen de gehele Benelux en Duitsland. Bekijk voor de actuele verzendkosten onze verzendkosten pagina.

    Deze vind je hier: Verzendkosten

    1.2 Hoe en wanneer wordt ik geïnformeerd over de leverdatum?

    De actuele levertijd van de raamdecoratie staat altijd vermeldt bij het product. De levertijd is meestal rondom 2-3 weken nadat je bestelling is verwerkt. Wanneer een bestelling is vertraagd omdat er bijvoorbeeld een kleur of stof niet op voorraad is, informeren we je hierover binnen ca. 2-3 werkdagen. Is de wachttijd te lang? Dan kun je - in onderling overleg - er voor kiezen om de bestelling te annuleren.

    Zodra je bestelling vanuit de fabriek bij ons binnenkomt, doe we alles eraan om dit z.s.m. bij je te krijgen. We informeren je hierover met een tracklink waarmee je de zending kunt gaan volgen. Woon je binnen een straal van 80 kilometer van Venlo? Dan wordt jouw zending geleverd door ons. Deze bestellingen worden op zaterdagen geleverd. Als je verder dan 80 kilometer woont, wordt het geleverd door van Spreuwel transport. Zendingen worden binnen 1-2 werkdagen na ontvangst bij ons, aangemeld bij van Spreuwel transport en worden vervolgens de volgende werkdag uitgeleverd.

    Wil je de bestelling ophalen of laten ophalen? Dan is dit uiteraard mogelijk en kies je bij het bestellen voor afhalen. Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, ontvang je hiervan bericht per mail en is het mogelijk om deze tijdens onze openingstijden af te halen.

    1.3 Op welke dag krijg ik geleverd?

    Je wordt ten alle tijden geïnformeerd omtrent de leveringsdatum door middel van een mailbericht of tracklink. Leveringen geschieden van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00 uur (uitzonderingen daargelaten).

    1.4 De aangegeven leverdatum is niet mogelijk, kan ik zelf de leverdatum kiezen?

    Zodra de bestelling bij ons binnenkomt wordt deze direct ingepland voor levering. Indien je - nadat je een mailtje hebt gekregen - binnen 3 uur kunt reageren dat de datum niet mogelijk is, kunnen wij deze datum voor je wijzigen en. Indien je op een specifieke datum jouw bestelling wilt ontvangen, geef ons dit dan aan nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Hou wel rekening met die aangegeven geschatte levertijd.

    1.5 Ik was niet thuis tijdens de levering, wat nu?

    Geef ons van te voren aan dat levering niet mogelijk is op de aangegeven leverdatum. Het is mogelijk om de bestelling te laten bezorgen, ook indien jezelf niet thuis bent. Bij voorkeur nemen wij dit gelieve vooraf met je door, zodat het altijd in samenspraak gaat en de chauffeur geïnformeerd kan worden hierover. Gebeurt dit niet dan zal de chauffeur, bij het niet aanwezig zijn, op eigen inzicht een beste plek kiezen om uit te leveren. Schat de chauffeur in dat het niet veilig is om de bestelling te leveren zonder dat er iemand thuis is? dan wordt de zending retour genomen. Indien je zending niet geleverd kan worden, wordt deze opnieuw voor je ingepland. In dit geval zullen we de verzendkosten helaas nogmaals in rekening worden gebracht. Leveringen die langer zijn dan 170 centimeter, worden door een vrachtwagen of bestelbus geleverd.

    Is je bestelling onder de 170 centimeter in lengte? Dan wordt je bestelling waarschijnlijk verzonden via PostNL. Dit kun je herkennen wanneer je van PostNL een tracklink ontvangt zodra de zending bij ons is binnengekomen en is verzonden. Ben je niet thuis tijdens een PostNL levering? Dan zal deze opnieuw worden aangeboden, bij de buren worden geleverd of naar een dichtstbijzijnde PostNL-punt worden gebracht waar je het zelf kunt afhalen. Hiervan ontvang je altijd een notitiekaart in je brievenbus.

    1.6 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Na het plaatsen van je bestelling wordt je order direct in behandeling genomen en is binnen 24 uur eventueel het annuleren of wijzigen mogelijk. Deze termijn gaat in zodra de order is betaald, kies je online betaling dan zal het direct zijn na het afronden, kies je voor overboeking dan is het nadat de order is voldoen per bankoverboeking. Mocht je binnen 24 uur de order willen wijzigen of annuleren, stuur dan een mail naar [email protected] inclusief het bestelnummer. Nadat de 24 uur verstreken zijn is de bestelling definitief in gang gezet. 

    Deze termijn van 24 uur is wegens dat je bestelling hierna definitief in het productieproces is gesteld bij de fabrikant. Ben je te laat? Oftewel wil je na deze 24 uur nog annuleren? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088 0555 333, is het productieproces nog niet gestart, dan is annuleren hierin nog mogelijk.

    1.7 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Raamdecoratie van Raamdecoratie33 wordt 100% op maat geleverd. Hierdoor vervalt het retourrecht en kunnen bestellingen na bestelling niet meer retour. Mocht je de afmetingen te groot hebben besteld, dan is het wellicht wel mogelijk dat je raamdecoratie vermaakt kan worden. Neem hiervoor contact met ons op indien het mogelijk is en welke kosten hieraan verbonden zijn.

    Neem contact op

    * Verplichte velden
    Manage cookies